› 
Blog   ›   Odchudzanie   ›   Cykl noworoczny 4: 5 kolejnych kroków do wymarzonej sylwetki

Cykl noworoczny 4: 5 kolejnych kroków do wymarzonej sylwetki

Filtr

Noworoczne odchudzanie pędzi do przodu pełną parą, a Ty z pewnością zbierasz pierwsze owoce swoich wysiłków. Gratulacje, tak trzymaj. A żeby kilogramy spadały jeszcze szybciej, mamy dla Ciebie dodatkowe wskazówki, które ułatwią Ci drogę do realizacji noworocznych postanowień.

Zwiększ spożycie białka

Proteiny są dla nas przydatnymi pomocnikami w odchudzaniu z kilku powodów. Wiadomo, że białko zapewnia uczucie sytości i pomaga zażegnać głód. To świetna wiadomość dla osób z dużym apetytem. Dodatkowo pomagają nam utrzymać masę mięśniową w trakcie diety. Jak suplementować białka? W Twojej diecie powinny znaleźć się produkty o ich dużej zawartości, takie jak mięso, ryby, rośliny strączkowe, białka jaj, sery lub wysokiej jakości, pożywne zamienniki posiłków białkowych.

Unikaj przetworzonej żywności

Większość przetworzonej żywności często ma niską zawartość składników odżywczych, takich jak witaminy, minerały i błonnik. Brak błonnika może sprawić, że poczujesz się mniej syty i będziesz miał tendencję do jedzenia więcej. Znajdziemy w nich dużą ilość soli, która w nadmiernych ilościach prowadzi do retencji wody w organizmie i zwiększenia masy ciała. Żywność przetworzona zawiera też dużo niezdrowych tłuszczów i cukrów, czyli niepotrzebnych kalorii, które ułatwiają tycie. Nie wspominając już o tym, ile konserwantów i innych substancji chemicznych nieodpowiednich dla zdrowego stylu życia znajduje się w tych posiłkach.

Zamień słodycze na zdrową i dietetyczną opcję

Pokarmy o dużej zawartości cukru zawsze oznaczają niepotrzebne kalorie, pozbawione wartości odżywczych.

Można łasuchować inaczej, zdrowo i co najważniejsze bez żalu. Zastąpienie słodyczy ich zdrową odmianą przyczynia się do zmniejszenia spożycia kalorii i ułatwia osiągnięcie deficytu energetycznego niezbędnego do rzeczywistej utraty wagi.

Nasze dietetyczne naleśniki, puddingi czy też muffin to zdrowe, niskokaloryczne desery, które z pewnością pomogą Ci schudnąć a dodatkowo świetnie smakują.

Pij odpowiednie ilości płynów

Reżim picia pomaga pozytywnie wpłynąć na szybkość naszego metabolizmu. Ale znamy też inne zalety płynów. Jeśli więc czasami odczuwasz głód między posiłkami, spróbuj po prostu popić go wodą lub herbatą.

Zielona herbata jest doskonałym pomocnikiem w odchudzaniu. Osoby pijące zieloną herbatę podczas diety zwykle tracą na wadze więcej niż osoby, które tego nie robią. Zielona herbata zawiera także korzystne dla naszego zdrowia przeciwutleniacze i flawonoidy. Doskonale gasi pragnienie i głód oraz wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.

Zdrowy sen

Sen jest naprawdę ważny dla naszego organizmu, co sprawdza się podwójnie w ramach utraty wagi. Wysokiej jakości sen pomaga zmniejszyć stres, który często prowadzi do przejadania się. Odgrywa również kluczową rolę w regulacji hormonów, w tym tych, które wpływają na poziom cukru we krwi i magazynowanie tłuszczu. Niektóre hormony, takie jak hormon wzrostu, powstają podczas głębokiego snu i mogą sprzyjać wzrostowi mięśni i spalaniu tłuszczu. Idealny czas snu wynosi od 6 do 8 godzin.

Wierzymy, że kiedy zastosujesz powyższe wskazówki, osiągnięcie Twojego celu będzie jeszcze łatwiejsze.

W kolejnym odcinku naszego Cyklu noworocznego dowiesz się, jak zapobiec groźnemu efektowi jojo i w ten sposób utrzymać wymarzoną sylwetkę.

−23%
Zobacz produkt

Pakiet odchudzający na tydzień

249 

(4 opinie klienta)
−29%
Zobacz produkt

Pakiet odchudzający na 2 tygodnie

469 

(17 opinii klienta)
−32%
Zobacz produkt

Pakiet odchudzający na 4 tygodnie

899 

(13 opinii klienta)
−34%
Zobacz produkt

Pakiet odchudzający na 8 tygodni

1 649 

(3 opinie klienta)
cogmagnifiermenu