Dieta ketogeniczna

Dieta ketogeniczna opiera się na spożyciu białka i ograniczeniu spożycia węglowodanów.

Dieta ketogenna i ketogeniczna

Dieta ketogeniczna, inaczej zwana dietą ketogenną lub ketonową.

Głównie opiera się na przyjmowaniu pokarmów o niskiej zawartości węglowodanów. Nasze ciało jest przyzwyczajone do przyjmowania węglowodanów i następnie do przetwarzania ich w  energię. Węglowodany i cukry, które nie zostały przetworzone na energię, odkładają się w postaci tłuszczu. W ciągu ostatnich dziesięciu lat spożycie cukru na osobę wzrosło trzykrotnie.

Cukier w dzisiejszych czasach znajduje się w wielu produktach: napojach słodzonych, sokach, pieczywie, wodach smakowych, dżemach, słodyczach, ziemniakach, jogurtach, w keczupie…itd. Jeśli spożywamy tego typu produkty może nas to doprowadzić do otyłości. Jeżeli chcemy schudnąć, musimy skutecznie wyeliminować węglowodany i cukry przechowywane w tłuszczach.

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów jest zmiana nawyków żywieniowych m.in. wykluczenie cukrów i węglowodanów. Ciało musi następnie wytwarzać energię w inny sposób, czyli z własnych zapasów tłuszczu. Stan ten nazywamy ketozą.

Dlaczego wybrać dietę ketogeniczną?

  • Szybkie i widoczne efekty
  • Bez głodówek- 5 posiłków dziennie  
  • Bez efektu jojo
  • Utrata zbędnych kilogramów
  • Spalanie tłuszczu bez ruchu
  • Nauka regularnego odżywiania oraz zdrowe, mniejsze porcje
  • Obniżenie poziomu cukru we krwi
  • Obniżenie poziomu (złego) cholesterolu LDL  i podwyższenie poziomu (dobrego) cholesterolu HDL  
  • Zmniejszenie ryzyka chorób układu krążenia
  • Usuwanie cellulitu
  • Poprawa stanu cery

W jaki sposób osiągnąć stan ketozy?

Nie dotyczy to całkowitej eliminacji węglowodanów z diety. Aby nasz organizm działał prawidłowo, pewna ilość węglowodanów nadal jest potrzebna, ponieważ jest to podstawowy składnik odżywczy. Celem diety jest obniżenie poziomu węglowodanów do minimum, czyli do spożywania 50g lub mniej węglowodanów dziennie. Standardowo spożywa się około 300 g węglowodanów, a nawet więcej.

Prostym sposobem na modyfikację diety i na osiągnięcie przez Twoje ciało stanu ketozy w ciągu pierwszych 2-4 dni jest dieta białkowa, która opiera się na specjalnie przygotowanych posiłkach. Posiłki te mają obniżony poziom węglowodanów, zrównoważony stosunek minerałów oraz podwyższony poziom białek. Pomimo przyjmowania tych posiłków białkowych, ważne jest spożywanie dużej ilości warzyw z wysoką zawartością błonnika w celu uzyskania uczucia pełności i nasycenia. Ważne jest również, aby pamiętać o dostarczaniu zdrowych tłuszczów, najlepiej w postaci orzechów lub awokado.

Dieta ketogenna i ketogeniczna

Dieta ketogeniczna, inaczej zwana dietą ketogenną lub ketonową.

Głównie opiera się na przyjmowaniu pokarmów o niskiej zawartości węglowodanów. Nasze ciało jest przyzwyczajone do przyjmowania węglowodanów i następnie do przetwarzania ich w  energię. Węglowodany i cukry, które nie zostały przetworzone na energię, odkładają się w postaci tłuszczu. W ciągu ostatnich dziesięciu lat spożycie cukru na osobę wzrosło trzykrotnie.

Cukier w dzisiejszych czasach znajduje się w wielu produktach: napojach słodzonych, sokach, pieczywie, wodach smakowych, dżemach, słodyczach, ziemniakach, jogurtach, w keczupie…itd. Jeśli spożywamy tego typu produkty może nas to doprowadzić do otyłości. Jeżeli chcemy schudnąć, musimy skutecznie wyeliminować węglowodany i cukry przechowywane w tłuszczach.

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów jest zmiana nawyków żywieniowych m.in. wykluczenie cukrów i węglowodanów. Ciało musi następnie wytwarzać energię w inny sposób, czyli z własnych zapasów tłuszczu. Stan ten nazywamy ketozą.

Dlaczego wybrać dietę ketogeniczną?

  • Szybkie i widoczne efekty
  • Bez głodówek- 5 posiłków dziennie  
  • Bez efektu jojo
  • Utrata zbędnych kilogramów
  • Spalanie tłuszczu bez ruchu
  • Nauka regularnego odżywiania oraz zdrowe, mniejsze porcje
  • Obniżenie poziomu cukru we krwi
  • Obniżenie poziomu (złego) cholesterolu LDL  i podwyższenie poziomu (dobrego) cholesterolu HDL  
  • Zmniejszenie ryzyka chorób układu krążenia
  • Usuwanie cellulitu
  • Poprawa stanu cery

W jaki sposób osiągnąć stan ketozy?

Nie dotyczy to całkowitej eliminacji węglowodanów z diety. Aby nasz organizm działał prawidłowo, pewna ilość węglowodanów nadal jest potrzebna, ponieważ jest to podstawowy składnik odżywczy. Celem diety jest obniżenie poziomu węglowodanów do minimum, czyli do spożywania 50g lub mniej węglowodanów dziennie. Standardowo spożywa się około 300 g węglowodanów, a nawet więcej.

Prostym sposobem na modyfikację diety i na osiągnięcie przez Twoje ciało stanu ketozy w ciągu pierwszych 2-4 dni jest dieta białkowa, która opiera się na specjalnie przygotowanych posiłkach. Posiłki te mają obniżony poziom węglowodanów, zrównoważony stosunek minerałów oraz podwyższony poziom białek. Pomimo przyjmowania tych posiłków białkowych, ważne jest spożywanie dużej ilości warzyw z wysoką zawartością błonnika w celu uzyskania uczucia pełności i nasycenia. Ważne jest również, aby pamiętać o dostarczaniu zdrowych tłuszczów, najlepiej w postaci orzechów lub awokado.

Dieta ketogeniczna z Chia Shake

Nasze produkty zastępują cukry i węglowodany wysokiej jakości białkami, które eliminują uczucie głodu. Dlatego dzięki Ketogenicznej Diecie Chia Shake nie musisz ćwiczyć ani stosować głodówek. Możesz jeść nawet 5 razy dziennie posiłki proteinowe Chia Shake (koktajle, kasze, zupy, naleśniki). Ketogenne posiłki Chia Shake potrafią w pełni zastąpić standardowe posiłki i zawierają wysoki poziom białek i błonnika, bogate są również we wszystkie witaminy i minerały. Ponadto nasiona Chia w naszych produktach doskonale Cię nasycą, nawodnią i dostarczą zdrowe kwasy tłuszczowe Omega 3.

Dieta ketogeniczna z Chia Shake działa w trzech fazach. Faza 1 – Szybko & efektywnie stracić wiele zbędnych kilogramów. Faza 2 – Stracić kilka kilogramów. Faza 3 – Utrzymywanie wagi.

Jak długo można stosować dietę ketogeniczną?

Faza 1 nie powinna trwać dłużej niż 2 miesiące. Faza 2 trwa 1 miesiąc. Ostatni etap- 3 faza trwa od 14 do 30 dni. Cała dieta powinna trwać od 3 do 4 miesięcy, jeżeli do znacznej utraty wagi dojdzie poprzez wprowadzenie poprawnych nawyków żywieniowych i zdrowego stylu życia.

Podczas stosowania diety ketogenicznej, cały czas należy dotrzymywać:

  • przyjmowanie dużejj ilości płynów: od 2 do 3 litrów dziennie – czysta woda, niesłodzona zielona herbata lub herbaty ziołowe
  • regularnego przyjmowania posiłków – odstęp pomiędzy posiłkami od 3 do 4 godzin, ostatni posiłek nie później niż 2 godziny przed snem
  • spożywania warzyw
  • spożycie zdrowych tłuszczy (kwasów tłuszczowych Omega 3) – orzechy, awokado, oliwa z oliwek

Czego unikać podczas stosowania diety ketogenicznej?

  • pieczywa, które zwiększa poziom cukru we krwi
  • spożywania alkoholu, przede wszystkim piwa (dozwolone tylko 200 ml czerwonego wina dziennie od 2 fazy), ponieważ alkohol zawiera stosunkowo duże ilości cukru, które są niepotrzebne podczas stosowania diety ketogenicznej
  • słodzenia cukrem lub miodem
  • nadmiernych dodatków (w 3 fazie)  
  • gum do żucia zawierających cukier

Fazy odchudzania

Fazy podczas diety Ketogenicznej różnią się w zależności od tego, jakie produkty są dla tej fazy odpowiednie. 

Przeczytaj o fazie 1
Przeczytaj o fazie 2
Przeczytaj o fazie 3

Dlaczego klienci lubią dietę Ketogeniczną?

Tysiące zadowolonych klientów, którzy zrzucili wagę z posiłkami Chia Shake

Pietrzak Anna
Pietrzak Anna
13:40 26 Jul 19
Polecam. Najlepsze szejki jakie piłam do tej pory. Po wielu próbach najbardziej smakują z mlekiem kokosowym albo ryżowym. Próbowałam cappuccino, czekoladę, pistacje i malinę z 🍓. Wszystkie pyszne.
Krysia Krychaluk
Krysia Krychaluk
11:01 08 Jul 19
Efekty widoczne już po 2 tygodniach stosowania! -5kg 🙂
Anastazja Jeż
Anastazja Jeż
10:57 08 Jul 19
POLECAM 😍😍😍 1idealne dla kobiet po porodzie!!
Krystian Milczewski
Krystian Milczewski
10:50 08 Jul 19
Najlepszy z wszystkich produktów, które obiecują utratę wagi!!! SUPER
Anna Lipka
Anna Lipka
10:41 08 Jul 19
Polecam każdemu, kto długo stara się schudnąć i ciągle mu nie wychodzi 🙂
Adam Giemza
Adam Giemza
14:49 04 Jul 19
Zamówiłem pakiet odchudzający i po 2 tygodniach zrzuciłem 6kg!! Polecam 😎
Filip Olbert
Filip Olbert
12:28 04 Jul 19
Zamówiłam koktajl odchudzający i mogę go szczerze polecić. U nas w domu się sprawdza!
Marek Hložek
Marek Hložek
12:27 04 Jul 19
Zamówienie zrealizowane w 100% polecam
Maja Kubalańca
Maja Kubalańca
15:20 07 May 19
pysznie, szybka i bezproblemowa dostawa
Káťa Svobodová
Káťa Svobodová
10:14 01 May 19
Przepyszne produkty !! Dieta naprawde dziala 🙂
Następne Opinie

Dieta ketogeniczna produkty

–4%

Pakiety odchudzające

Pakiet odchudzający na tydzień

239  229 
–5%
409  389 
–9%
868  789 
–11%

Pakiety odchudzające

Pakiet odchudzający na 8 tygodni

1 693  1 499 

Produkt Ci nie odpowiada?

Nic nie szkodzi, możesz go zwrócić do 14 dni.