Diety

Nasze produkty Chia Shake można używać podczas stosowania poniższych diet:

Dieta ketogeniczna

Dieta oparta na spożywaniu pokarmów wysokobiałkowych i niskowęglowodanowych. Twoje ciało wchodzi w ketozę, w której samo spala tłuszcz.

Dieta ketogeniczna

Dieta białkowa

Ta dieta bazuje na dostarczaniu do organizmu dużej ilości białka (protein).

Dieta białkowa

Dieta Dukana

Na diecie Dukana spożywasz posiłki białkowe i dostarczasz do organizmu większą ilość wody i substancji płynnych.

Dieta Dukana

Dieta niskowęglowodanowa / Low carb

Podczas diety niskowęglowodanowej / Low Carb obowiązuje niespożywanie posiłków o wysokiej zawartości cukrów prostych i węglowodanów. Węglowodany należy zastąpić wysokiej jakości białkami i tłuszczami.

Dieta niskowęglowodanowa

Dieta Atkinsa

Najbardziej znana odmiana diety białkowej.

Dieta Atkinsa

Dieta z Cambridgeshire

Koncepcja tej diety pochodzi z Anglii. Podczas diety z Cambridgeshire jesz produkty niskokaloryczne, najczęściej 5 razy dziennie.

Dieta z Cambridgeshire

Dieta z Chia Shake

Dzięki naszym produktom już dziesiątkom tysięcy zadowolonych klientów udało się schudnąć, a więc wierzymy, że również Tobie pomożemy zrzucić zbędne kilogramy.

Stworzyliśmy dla Ciebie dietę, podczas której schudniesz naturalnie, bez głodu i ćwiczeń.

Kluczem do sukcesu jest unikalny skład naszych produktów, które są niskowęglowodanowe, zawierają tylko niewielką ilość zdrowych tłuszczów i dodatkowo mają wysoką zawartość białka. Dzięki tej właśnie kompozycji makroskładników Twój organizm wchodzi w stan zwany ketozą, w którym tłuszcze są wykorzystywane jako podstawowe źródło energii. Spalasz zbędne zapasy tłuszczu i chudniesz. Jeśli chcesz w końcu schudnąć, postaw na naszą dietę.

Plany dietetyczne

Small

  • Lekka nadwaga
  • Koktajle odchudzające można mieszać zarówno z wodą, jak i mlekiem półtłustym.
  • Czas trwania: 1. faza 1 tydzień + 2. faza diety 1 tydzień + 3. faza diety 2 tygodnie.

Medium

  • Średnia nadwaga
  • Koktajle odchudzające można mieszać z wodą lub z mieszanką wody i mleka.
  • Czas trwania: 1. faza 1 tydzień + 2. faza diety 2 tygodnie + 3. faza diety 3 tygodnie.
Promocja!
–6%
449 

Large

  • Duża nadwaga
  • Koktajle odchudzające polecamy mieszać z wodą.
  • Czas trwania: 1. faza 2 tygodnie + 2. faza diety 3 tygodnie + 3. faza diety 5 tygodni.
Promocja!
–9%
789 

XLarge

  • Bardzo duża nadwaga
  • Koktajle odchudzające polecamy mieszać z wodą.
  • W ramach diety polecamy stosowanie naszego produktu Hunger Blocker, który skutecznie powstrzymuje głód i apetyt.
  • Czas trwania: 1. faza 2 tygodnie + 2. faza diety 4 tygodnie + 3. faza diety 6 tygodni.
Promocja!
–13%
1 499 

Co to jest ketoza i jak pomaga nam schudnąć?

Dieta Chia Shake opiera się na zasadach diety ketogenicznej, która powoduje, że organizm spala tłuszcz i zamienia go w energię. Podczas diety ketogenicznej spożywasz białka i tłuszcze, ale maksymalnie ograniczasz spożywanie węglowodanów – w efekcie Twój organizm przechodzi w stan ketozy, gdzie zamiast węglowodanów (glukozy) wytwarza energię z ketonów, czyli substancji powstających w wątrobie poprzez metabolizowanie zmagazynowanych i spożywanych tłuszczów. Ketoza to naturalny stan organizmu, który również obniża poziom insuliny, hormonu odpowiedzialnego między innymi za magazynowanie tłuszczu w organizmie. Dieta ketonowa jest zatem szybką i skuteczną bronią w ramach naszej walki z dodatkowymi kilogramami.

Plan diety i jego zasady

  1. Jedz 5 posiłków dziennie – zwłaszcza produkty Chia Shake.
  2. Jedz regularnie – co 2,5-3 godziny lub według swoich potrzeb. Ostatni posiłek zjedz najlepiej nie później niż 2 godziny przed snem.
  3. Odpowiednie nawodnienie organizmu – ważna sprawa. Pij nawet do 3 litrów niesłodzonych płynów dziennie. Odpowiednia jest zwykła woda i słabe herbaty. Możesz pić również kawę.
  4. Spożywaj produkty dietetyczne Chia Shake przeznaczone do odchudzania.
  5. Prawidłowa porcja warzyw ma również istotne znaczenie. Jedz 150 g warzyw dziennie, zwłaszcza zielonych. Dozwolone warzywa oraz ich ilości mogą się różnić na każdym etapie diety.

Dieta Chia Shake podzielona jest na trzy etapy.

Pierwszy krok zapewni gwałtowną utratę wagi. W ramach drugiego kroku stracisz następne kilogramy i stopniowo przyzwyczaisz się do klasycznych posiłków, a trzeci krok to faza wzmacniająca, dzięki której utrzymasz i stabilizujesz nową wagę i zapobiegniesz efektowi jo-jo.

1. etap diety

Ograniczając spożycie węglowodanów, Twój organizm w ciągu 25 dni wejdzie w stan ketozy, czyli w stan spalania tłuszczu i zamiany w energię. Aby osiągnąć ketozę, spożywaj przez pierwszy tydzień Chia Shake odchudzające pokarmy białkowe 5 razy dziennie. Zalecamy spożywanie również 150 g dozwolonych warzyw i do 100 g zdrowych tłuszczów dziennie. Do wyboru jest szeroka gama dań takich jak: koktajle, kasze, naleśniki, puddingi, zupy, omlety i smoothie, a także szereg smaków, na przykład: wanilia, malina-truskawka, orzech laskowy czy cappuccino.

2. etap diety

Jedz Chia Shake posiłki odchudzające 3 razy dziennie i dodatkowo niewielkie ilości dozwolonych pokarmów niskowęglowodanowych oraz dwa razy dziennie przygotuj własny posiłek niskowęglowodanowy bogaty w białko. Nadal oczywiście stosuj Chia Shake koktajle odchudzające, smoothie, kasze, zupy, omlety, naleśniki, puddingi czy babeczki – w dowolnej kolejności. Dopóki będziesz utrzymywał swoje ciało w stanie ketozy, nie będziesz odczuwał głodu. Na tym etapie także pomiń produkty bogate w węglowodany, takie jak ziemniaki, makaron, rośliny strączkowe i pieczywo. Na drugim etapie diety zacznij stopniowo spożywać również zwykłe posiłki bogate w białko, takie jak: mięso, ryby, tofu, jajka i niesłodzone produkty mleczne. Możesz również jeść mniejsze ilości pomidorów, papryki i jagód.

3. etap diety

Końcowa faza diety jest bardzo ważna, więc oprzyj się pokusom i osiągnij swoje długoterminowe cele, ponieważ w przeciwnym razie może wystąpić efekt jo-jo. Zdecydowanie nie zalecamy teraz powrotu do pierwotnych nawyków żywieniowych, ponieważ bardzo szybko wrócisz do stanu sprzed rozpoczęcia diety. Ważnym elementem procesu odchudzania jest stabilizacja wagi i uzyskanych rezultatów. W ciągu dnia jedz 2-3 Chia Shake produkty odchudzające oraz 2-3 zdrowe niskowęglowodanowe posiłki bogate w białko i błonnik. Swój jadłospis na pewno uzupełnij o warzywa.

Dozwolone produkty

Dozwolone warzywa na 1. etapie diety

Sałata głowiasta oraz inne sałaty, rukola, roszpunka, szpinak, brokuł, kalafior, kapusta, brukselka, jarmuż, kapusta pekińska, kalarepa, ogórek, ogórek zielony i biały, rzodkiewka, biała rzodkiew, zielona fasolka, dynia, bakłażan, por, szparagi, karczoch, seler, cukinia, cykoria, koper włoski, niesłodzona kapusta kiszona, patison, pietruszka, rzeżucha, świeże grzyby, w tym. boczniak (100g dziennie), kiełki soi i inne.

Dozwolone zdrowe tłuszcze

Tłuszcze są niezbędną częścią składową diety ketogenicznej. Aby zoptymalizować swoje zdrowie, unikaj kwasów tłuszczowych typu trans, ogranicz spożycie tłuszczów nasyconych i preferuj tłuszcze nienasycone i wielonienasycone. Zainspiruj się naszą listą zdrowych tłuszczów. (ilość = 1 porcja): olej oliwkowy (3 łyżki), olej kokosowy (do 3 łyżek), olej słonecznikowy (3 łyżki), masło (1 łyżka), ghee (1 łyżka), masło orzechowe (1 łyżka), migdały (25 g), orzechy włoskie (25 g), orzechy brazylijskie (25 g), orzechy laskowe (25 g), nasiona chia (1 łyżka), pestki słonecznika (2 łyżki), pestki dyni (2 łyżki), nasiona konopi (2 łyżki), nasiona lnu (1 łyżka), awokado (¼), oliwki (5 g).

Dozwolone przyprawy

Sól, pieprz, świeże zioła, suszone zioła, suszona papryka, kminek, koper, kurkuma, suszony czosnek i inne przyprawy jednogatunkowe, świeży czosnek, świeży imbir, ocet winny (do 1 łyżki), ocet balsamiczny (do 1 łyżki), musztarda, domowy bulion, bezkaloryczne słodziki, niesłodzone kakao.

Produkty odchudzające

69,99 
Nowy
89 
69,99 

Smaczne i szybkie śniadanie. Piję szejki regularnie na śniadanie, najlepiej smakują z mlekiem. Polecam !
Chia Shake – Żyj zdrowo!
5
2018-05-07T00:51:22+02:00
Smaczne i szybkie śniadanie. Piję szejki regularnie na śniadanie, najlepiej smakują z mlekiem. Polecam !

Moje dzieci jedzą kaszkę na śniadanie - 2 miarki na 4 decylitry mleka. Podgrzewam w mikrofalówce i prosta,szybka kaszka jest gotowa. Moje dzieci ją uwielbiają.
Chia Shake – Żyj zdrowo!
5
2018-05-07T00:43:05+02:00
Moje dzieci jedzą kaszkę na śniadanie - 2 miarki na 4 decylitry mleka. Podgrzewam w mikrofalówce i prosta,szybka kaszka jest gotowa. Moje dzieci ją uwielbiają.

Świetne śniadanie lub jako przekąska. Napój zawiera dzienną dawkę niezbędnych do uzupełnienia witamin , minerałów i fitoskładników .
Jako dietetyk mogę zdecydowanie polecić.
Chia Shake – Żyj zdrowo!
5
2018-05-07T00:53:02+02:00
Świetne śniadanie lub jako przekąska. Napój zawiera dzienną dawkę niezbędnych do uzupełnienia witamin , minerałów i fitoskładników . Jako dietetyk mogę zdecydowanie polecić.

Z natury jestem łakomczuchem i potrafię zjeść ogromne ilości jedzenia, natomiast porcja szejka potrafi nasycić mnie na kilka godzin !
Chia Shake – Żyj zdrowo!
5
2018-05-07T00:52:16+02:00
Z natury jestem łakomczuchem i potrafię zjeść ogromne ilości jedzenia, natomiast porcja szejka potrafi nasycić mnie na kilka godzin !

Byłem miło zaskoczony smakiem Chia Shake,  jest bardzo smakowity, mniam.. 🙂 Spożywam go podczas każdego śniadania.:) Dziękuję za szybką dostawę !
Chia Shake – Żyj zdrowo!
5
2018-05-07T00:54:20+02:00
Byłem miło zaskoczony smakiem Chia Shake,  jest bardzo smakowity, mniam.. 🙂 Spożywam go podczas każdego śniadania.:) Dziękuję za szybką dostawę !

Przepyszny i smaczny koktajl 🙂 Zabieram go ze sobą zawsze do pracy.
Chia Shake – Żyj zdrowo!
5
2018-05-07T00:45:39+02:00
Przepyszny i smaczny koktajl 🙂 Zabieram go ze sobą zawsze do pracy.

Doskonały smak, uwielbiam najbardziej po treningu. Bananowy jest najlepszy !
Chia Shake – Żyj zdrowo!
5
2018-05-07T00:46:46+02:00
Doskonały smak, uwielbiam najbardziej po treningu. Bananowy jest najlepszy !
5
7
Chia Shake – Żyj zdrowo!